مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

مزایای استفاده از ربات‌های معامله‌گر و ترید اتوماتیک در ۲۰۲۲

Friday، ۱۳ Aabaan ۱۴۰۱

به عنوان ادامه‌ای به مقاله قبلی خود ("اصول اولیه ترید با ربات و معاملات الگوریتمی")، شروع به فهرست کردن برخی از مزایای استفاده از ربات کردم. وقتی به خوبی انجام شوند، واقعاً می توانند عملکرد معاملاتی شما را افزایش دهند.

در اینجا هشت مزیت ترکیب انسان و ماشین برای تجارت با هم وجود دارد.

شماره 1 - شما بهترین فردی هستید که می توانید از پول خود مراقبت کنید

هیچکس بیشتر از شما به فکر پول شما نیست. علیرغم آنچه که بسیاری از مشاوران مالی از شما می خواهند باور داشته باشید (بنابراین آنها می توانند هزینه زیادی را از شما دریافت کنند، به طور طبیعی) شما بهترین شخصی برای مراقبت از پول خود هستید. اگر کمی زمان سرمایه گذاری کنید و یاد بگیرید که چگونه تجارت الگو را انجام دهید، کاملاً می توانید بهتر از بسیاری از افراد حرفه ای پول خود را مدیریت کنید.

شماره 2 - شما می دانید که چرا تجارت انجام می شود

معاملات نیمه خودکار بهترین راه برای معامله گران مبتدی است تا در مورد بازارها اطلاعات کسب کنند. یاد بگیرید که چگونه معامله کنید، سیستم های مختلف معاملاتی را بیاموزید، یاد بگیرید که چگونه ریسک را مدیریت کنید و چگونه آمارهای مختلف در معاملات کار می کنند. شما می توانید الگوریتم هایی داشته باشید که تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند - پیدا کردن الگوها، بررسی نمودارها، تجزیه و تحلیل معاملات، تست استراتژی ها، کنترل ریسک، مدیریت سفارشات. همیشه، شما در کنترل هستید. شما می توانید الگوریتم هایی داشته باشید که در صورت وجود فرصت معاملاتی احتمالی به شما هشدار دهند. با یک ضربه ساده روی «بله»، الگوریتم‌ها بقیه موارد را انجام می‌دهند - قرار دادن سفارشات، محاسبه ریسک‌ها، مدیریت سفارش‌ها برای شما.

شماره 3 - شما چیزهای زیادی یاد می گیرید

وقتی درگیر فرآیند تصمیم گیری می شوید چیزهای زیادی یاد می گیرید. شما یاد می گیرید که الگوهای معاملاتی مختلف و سیستم های معاملاتی را شناسایی کنید. شما می توانید یاد بگیرید که آیا برخی از سیستم ها بیشتر از سایرین برای شما مناسب هستند یا خیر. برای معامله گران میلیون دلاری، پیروی از یک استراتژی معاملاتی که متناسب با شخصیت آنها باشد ضروری است.

شماره 4 - کنترل زمان ترید در دستان شماست

هنگامی که به صورت نیمه اتوماتیک معامله می کنید، ربات شما می تواند هر بار که یک فرصت تجاری بالقوه وجود دارد، نموداری را برای شما ارسال کند. این یک پایگاه داده حافظه عظیم در مغز شما ایجاد می کند. با گذشت زمان آنقدر به الگوهای نمودار عادت خواهید کرد - به طور مستقیم به آنها پاسخ خواهید داد. انسان+ماشین طبیعت دوم را ساخته است – مانند یک راننده فرمول 1 که با مهارت اتومبیل خود را در اطراف پیست رانندگی می کند.

شماره 5 - شما میتوانید بهتر و بهتر شوید

از آنجایی که در حال تصمیم گیری هستید و با ربات خود درگیر فرآیند معاملاتی هستید، در طول مسیر راه هایی برای بهبود پیدا خواهید کرد. تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد معاملاتی شما بسیار ساده تر می شود زیرا دقیقاً می دانید چرا هر معامله انجام شده است.

شماره 6 - شما "احساس" بازار را دریافت می کنید

بازارها مانند موجودات زنده و تنفسی هستند که در آن میلیون ها نفر هر روز تصمیم می گیرند که چه چیزی بیش از حد قیمت است و چه چیزی کم ارزش است. اگر بخشی از این ارگانیسم نیستید و اجازه دهید روبات ها به طور خودکار برای شما معامله کنند، هرگز "احساس" بازار را ایجاد نخواهید کرد. بسیاری از بازارها به گونه ای مرتبط هستند که وقتی اوضاع شروع به حرکت می کند، می توانید با تهاجمی تر بودن از این مزیت استفاده کنید. به طور مشابه، اگر بازارها متلاطم و به طرفین هستند، می توانید احتیاط بیشتری کنید. اگر سیستم های تمام اتوماتیک را معامله کنید، هرگز این حس بازار را به دست نخواهید آورد.

شماره 7 - شما نظم و انضباط را توسعه می دهید

ربات‌های شما فقط زمانی برای شما سیگنال ارسال می‌کنند که چیزی برای معامله وجود داشته باشد. اگر چیزی برای معامله وجود نداشته باشد، به شما می گویند که هیچ کاری نکنید. این به شما کمک می کند تا نظم و انضباط را توسعه دهید - مهارت شماره یک مورد نیاز برای یک معامله گر میلیون دلاری.

شماره 8 شما مهارت های مورد نیاز برای یک معامله گر میلیون دلاری را توسعه می دهید

با پشتیبانی از روبات های ترید، به جای تکیه کامل به آنها، می توانید تمام مهارت هایی را که برای تبدیل شدن به یک معامله گر میلیون دلاری نیاز دارید، توسعه دهید:

آیا شما یک مربی تجاری یا یک معامله گر حرفه ای هستید که به دنبال خودکارسازی استراتژی معاملاتی خود هستید؟

یک تماس 30 دقیقه ای رایگان با من برنامه ریزی کنید و من به شما نشان خواهم داد که چگونه فناوری منحصربفرد معاملات الگوی ما می تواند به تجارت شما کمک کند تا به موفقیت‌های جدیدی دست یابد.

مطالب وبلاگ

چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات
ربات هدیه بگیر از بینگ ایکس
ربات رایگان با اسپانسری صرافی بینگ ایکس
تحلیلگری را از صفر یاد بگیر
نظر 45 سبک تحلیل با هم روی چارت
بدون سرمایه اولیه درآمد دلاری داشته باش
زبان چارت و بلدی ؟
ربات تسلا نقطه ورود طلایی
سیگنال رایگان هوش مصنوعی
نظر 45 سبک تحلیل در مورد قیمت بیتکوین
78% سود با ربات ترید تلگرامی