مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

ربات معامله‌گر تریدینگ ویو چیست + توضیح کامل بک تست و فوروارد تست

Sunday، ۱ Aabaan ۱۴۰۱

استراتژی تریدینگ ویو یا ربات معامله‌گر تریدینگ ویو چیست؟

ربات تریدینگ ویو یک قطعه کد کامپیوتری هست که برای شبیه سازی معاملات نوشته شده است و این قابلیت را دارد تا بک تست (شبیه سازی معاملات در گذشته) و فوروارد تست (شبیه سازی معاملات در آینده) را به خوبی انجام دهد. ربات‌های تریدینگ ویو که به دو بخش کلی اندیکاتور و استراتژی تقسیم میشوند، با زبان برنامه نویسی مخصوص تریدینگ ویو با نام پاین اسکریپت ‌pine script نوشته می‌شوند.

همچنین ببینید :‌شما میتوانید ربات ترید خود را داشته باشید - سفارش ربات ترید اختصاصی

تفاوت اندیکاتور و استراتژی در پاین اسکریپت و تریدینگ ویو چیست؟

اندیکاتورها که با نام study نیز در ورژن های قبل از ۵ شناخته میشوند توانایی نمایش بر روی چارت دارند، درست به مانند یک اندیکاتور میتوانند پس از انجام سری محسباتی یک خط یا نشان یا برچسب یا ... روی صفحه نمایش دهند.

اما استراتژی‌ که به ربات‌های معامله‌گر تریدینگ ویو هم شناخته میشوند میتواند علاوه بر نمایش اطلاعات بر روی چارت یک معامله را به بصورت شبیه سازی انجام دهند و حتی این توانایی را دارند که این درخواست ها را به صرافی فرستاده تا مستقیما برای شما معامله انجام دهد.

علاوه بر این ها با ربات‌های تریدینگ ویو شما میتوانید به چند شاخص اقتصادی و مالی بسیار مهم استراتژی معاملاتی ربات دسترسی داشته باشید که در مقاله‌ای به صورت جداگانه مفصل به آن خواهیم پرداخت. این اطلاعات در بخش starategy tester نمایش داده می‌شوند.

ربات‌های دسته بندی دستیار ترید جزو گروه اندیکاتورها و ربات‌های نیمه اتوماتیک معامله‌گر جزو گروه استراتژی ها میباشند.

بک تست در تریدینگ ویو چیست ؟

فرآیند بک تست در تریدینگ ویو یک راه برای بررسی عملکرد یک استراتژی معاملاتی در ترید میباشد که از طریق یک قطعه کد کامپیوتری میتواند داده‌هایی که در گذشته بازار حتی سال‌ها قبل اتفاق افتاده را شبیه سازی کند و نتیجه آن این میشود که به شما میگوید اگر از تاریخ ۱ سال پیش تا به امروز از این ربات یا استراتژی استفاده میکردید تا به امروز چه میزان سود یا زیان داشتید و حتی میتواند بر روی چارت به شما نشان دهد که در کجا وارد معامله شده و در کجا از معامله خارج شده است. این بک تست ها میتواند دید بسیار خوبی از یک استراتژی به ما بدهد و از ضرر در پول واقعی ما جلوگیری کند.

بک تست یکی از مهم ترین مراحل در بهینه سازی و ساخت یک استراتژی معاملاتی است بدون آن که برای این منظور سرمایه و وقت خود را هدر بدهید.

بک تست گرفتن در تریدنگ ویو چگونه است ؟

بک تست گرفتن در تریدینگ ویو زمانی که استراتژی خود را تبدیل به کد کرده اید بسیار کار ساده‌ای است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که استراتژی را به چارت خود اضافه کنید(دقیقا مشابه اضافه کردن یک اندیکاتور عادی) و اون قطعه کد به صورت اتوماتیک مابقی کار را برای شما انجام میدهد و بر روی تمام داده‌های گذشته بازار که به Historical data معروف هستند اجرا میکند تا نتیجه را برای شما محاسبه کند.

فوروارد تست چیست و در تریدینگ ویو چگونه کار میکند؟

با وجود اینکه ما در بک تست اطلاعات بسیار خوبی از ربات و استراتژی خود میگیریم، اما حتمت نیاز هست که این استراتژی را در شرایط آینده بازار هم تست کنیم بدون اینکه سرمایه خود را درگیر کنیم، به مانند ترید کردن با پول کاغذی و اجازه بدهیم ربات برای ما ترید‌هایی که در آینده بازار پیش می‌آیند را با این سرمایه خیالی انجام دهد و نتیجه آن را نیز به صورت گزارشی به ما ارائه کند.

حتما بخوانید : سفارش ربات معامله‌گر اختصاصی + قیمت و جزئیات

فوروارد تست چیست؟‌

بررسی عملکرد ربات با داده هایی که به صورت آنلاین در لحظه اتفاق می‌افتد و ربات بر اساس استراتژی که آن را برنامه نویسی کرده ایم شروع به انجام معامله میکند و به صورت خودکار معامله را با حدسود یا حد ضرر پایان میدهد.

تفاوت و شباهت‌های بک تست و فوروارد تست چیست؟

در هر دو ربات معامله‌گر بر اساس استراتژی که توسط برنامه نویس پاین اسکریپت نوشته شده است شرروع به شبیه سازی معامله میکند با این تفاوت که در بک تست با داده‌های گذشته بازار این کار را انجام میدهد اما در فوروارد تست با داده‌هایی که واقعا در بازار دارند الان اتفاق میفتد اینکار را انجام میدهد.

برای اطمینان از سودده بودن و عملکرد یک ربات ترید یا استراتژی در تریدینگ ویو بهتر است حتما هر دو تست را انجام بدهد.

چگونه فوروارد تست را در تریدنگ ویو انجام دهیم؟

بعد از اینکه ربات را به چارت مورد نظر و تایم فریم دلخواه خود اضافه کردین با باز نگه داشتن صفحه مرورگر و اطمینان از اینکه اینترنت پایدار و خوبی داررید بگذارید تا چارت باز بماند و ربات به صورت اتوماتیک به دنبال موقعیت ‌های ترید برای شما هست تا هروقت موقعیت جدیدی پیدا شد ترید را ایجاد کند و منتظر حد سود یا حد ضرر باشد.

ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک

ربات‌های دستیار ترید

ربات‌های معامله‌گر تمام اتوماتیک

مطالب وبلاگ

ترید اونقدرام سخت نیست
جشنواره هاووینگ بیتکوین🎁
دلار رفته بالا تو هم درآمدتو ببر بالا
ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات