مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

5 مرحله از زندگی ربات های ترید

Tuesday، ۳ Aabaan ۱۴۰۱

مقایسه چرخه زندگی ربات‌های معامله‌گر و انسان

به اطرافت نگاه کن همه چیز تغییر می کند. همه چیز در این کره زمین در حال تکامل، پالایش، بهبود، سازگاری و تغییر است. شما روی این زمین قرار نگرفتید که راکد بمانید. به عنوان یک کودک شما به کاوش، آموختن و پرسش پرداختید. وقتی نوجوان شدی، سعی کردی راه خود را در دنیا پیدا کنی و مرتکب اشتباه شدی. به محض اینکه از اشتباهات خود درس بگیرید، به بزرگسالی با اعتماد به نفس تبدیل می شوید که سوار بر زندگی می‌شود. سرانجام شما نابود خواهید شد و خرد و خاطرات خود را به نسل بعدی واگذار خواهید کرد تا از آنها به خوبی استفاده کنند.

چرخه زندگی ربات‌های معامله‌گر بسیار شبیه به چرخه زندگی انسان است. این نیز مستلزم یک وضعیت مداوم از تکامل، پالایش، بهبود، سازگاری و تغییر است.

5 مرحله از زندگی یک ربات ترید

1- آموزش. (کودک)

در ابتدا به ربات‌های معامله‌گر مواد اولیه‌ای برای استفاده داده می‌شود، مانند اینکه چه بازارهایی برای تجارت، چه بازه‌های زمانی برای معامله و چه شاخص‌هایی استفاده شود. داده های تاریخی و روش هایی در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل سیگنال های تجاری ارائه شده است. به عنوان مثال، بالاترین استراتژی های سود خالص را در داده های تاریخی ارائه شده پیدا کنید. هنگامی که معامله گر از داده های آموزشی راضی است، ربات را به مرحله بعدی - ترید با پول کاغذی - ارتقا می دهد.

2 - ترید با پول کاغذی (نوجوان)

در این مرحله، ربات ترید با هوش مصنوعی بر روی داده‌های آنلاین و بدون ریسک پول واقعی (حساب ساختگی) اجرا می‌شود. این مرحله بسیار مهمی است زیرا شبیه سازی داده های تاریخی که در مرحله اول انجام شد محدودیت های زیادی دارد. فقط در داده‌های بی‌درنگ بازار می‌توانید ببینید که چگونه گسترش بازار زنده، تأخیر و لغزش روی ربات تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، ممکن است متوجه شوید که رباتی که ایجاد کرده‌اید نسبت به سبک معاملاتی شما بیش از حد تهاجمی معامله می‌کند یا بیش از حد ضعیف است. بسیاری از معامله گران از این مرحله مهم می گذرند و زمانی که رباتی که آموزش داده اند آنطور که انتظار می رود عمل نکند، مجبورند بهای آن را با پول از دست رفته بپردازند. معاملات کاغذی باید تا زمانی که برای جمع آوری شواهد کافی مبنی بر اینکه ربات طبق انتظار عمل می کند لازم باشد، طول بکشد.

همچنین ببینید : توضیحات کامل بک تست و فوروارد تست در تریدینگ ویو

3 - فارغ التحصیلی. (بزرگسال جوان)

در این مرحله ربات به تجارت با پول واقعی ارتقا می یابد. در ابتدا فقط بخش کوچکی از سرمایه شما باید به یک ربات جدید اختصاص یابد. معامله گران باید عملکرد ربات، از جمله ریسک نسبت داده شده، بازده و هزینه ها را از نزدیک نظارت کنند.

4 - تخصیص مجدد سرمایه (بزرگسال باتجربه)

سرمایه اولیه ای که به یک ربات جدید داده می شود کم است. با گذشت زمان و عملکرد ربات مطابق انتظار، تخصیص ریسک افزایش می یابد. معامله گر باید تخصیص سرمایه را به طور مکرر و سیستماتیک برای همه ربات ها ارزیابی کند.

همچنین ببینید :‌ خرید ربات معامله‌گر آلت کوین میکر،‌ این ربات مانند یک ماینر کار میکند اما نه برای ماین و استخراج کردن بیت‌کوین، بلکه برای ساخت آلت‌کوین، چون سود خود را بر حسب آلت‌کوین ها میگیرد و با الگوریتم قوی و پیشرفته خود تعداد بسیار زیادی ترید را برای شما بر پایه بیت‌کوین انجام میدهد،‌به این صورت که ارز مبدا میتواند هر ارزی باشد (ADA / ETH / BCH , ...) اما ارز پایه قطعا بیت‌کوین است و سود را به آلت کوین دریافت میکند،‌ برای همین این محصول را ربات معامله‌گر آلت کوین ساز نام‌گذاری کردیم.

5 - از کار افتادگی (مرگ)

در نهایت همه ربات ها متوقف می شوند. این زمانی اتفاق می‌افتد که آنها برای مدت زمان کافی پایین‌تر از حد انتظار عمل کنند (به عنوان مثال، پس از یک دوره رکود طولانی‌تر در معاملات زنده نسبت به آنچه در داده‌های آموزشی دیده می‌شود). زمانی که نظریه پشتیبان دیگر با شواهد تجربی پشتیبانی نمی شود، ربات ها از کار خارج می شوند.

به طور کلی ترجیح داده می شود که نسخه های جدید ربات را منتشر کنید و سپس آنها را به موازات نسخه های قدیمی اجرا کنید. اگر می خواهید تغییراتی در یک ربات ایجاد کنید - یک نسخه جدید از آن ایجاد کنید. هر نسخه ربات از چرخه عمر بالا عبور می کند و ربات های قدیمی تخصیص سرمایه کمتری دریافت می کنند. بهترین ربات های شما باید همیشه بیشترین پول را داشته باشند. در مورد ربات های خود به عنوان معامله گران شخصی خود فکر کنید و شما مدیر صندوق هستید که آنها را مدیریت می کنید. هرچه عملکرد بهتری داشته باشند، پول بیشتری به آنها می دهید.

همچنین ببینید :‌ خرید ربات معامله‌گر بیت کوین میکر،‌ این ربات مانند یک ماینر کار میکند و با الگوریتم قوی و پیشرفته خود تعداد بسیار زیادی ترید را برای شما بر پایه بیت‌کوین انجام میدهد،‌به این صورت که ارز مبدا میتواند هر ارزی باشد (ADA / ETH / BCH , ...) اما ارز پایه قطعا بیت‌کوین است و سود را به بیت‌کوین دریافت میکند،‌ برای همین این محصول را ربات معامله‌گر بیت‌کوین ساز نام‌گذاری کردیم.

بسیاری از معامله گران بر این باورند که راز ثروت یافتن یک ربات جادویی است که همه چیز را برای آنها انجام می دهد. آنها خود را برای ناامیدی آماده می کنند. یک معامله الگوی موفق نتیجه عوامل متعددی است:

  1. ارائه چرخه زندگی مناسب برای هر ربات ترید همانطور که در بالا توضیح داده شد.
  2. بسیاری از ربات‌ها به طور همزمان اجرا می‌شوند و هر کدام بخشی از سرمایه شما را بسته به عملکردشان نسبت می‌دهند.
  3. درک خوب مدیریت سرمایه، نحوه تخصیص سرمایه به ربات ها و زمان افزایش/کاهش دسترسی آنها به سرمایه.

به ترید الگوریتمی و اتوماتیک به عنوان یک تجارت فکر کنید. هدف شما این است که یک آزمایشگاه تحقیقاتی ربات راه اندازی کنید و فرآیندهای سیستماتیک را در محل خود داشته باشید.

به کمک ربات‌های وبسایت تریدینگ ربات میتوانید از استراتژی‌هایی که در مرحله بلوغ و در بک تست‌ها سود‌ده میباشند استفاده کنید.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه محصولات ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک ، ربات‌های معامله‌گر تمام اتوماتیک و یا ربات‌های دستیار ترید با کیفیت ترین ربات‌های بازار ایران را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه توضیحات محصولات ربات‌های تیم تردینگ ربات، جزئیات ربات‌ها ،‌بک تست‌ها و نتیجه عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

مطالب وبلاگ

ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات
ربات هدیه بگیر از بینگ ایکس
ربات رایگان با اسپانسری صرافی بینگ ایکس
تحلیلگری را از صفر یاد بگیر