مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

کپی تریدینگ با ربات‌های معامله‌گر + معرفی برترین ربات‌ها

Sunday، ۱۷ Mehr ۱۴۰۱

ربات کپی ترید چیست؟

آیا می خواهید معامله‌گری در بازار کریپتو را شروع کنید اما نمی دانید چگونه کار می کند؟ راستش را بخواهید، نیازی نیست در دوره های گران قیمت شرکت کنید یا کتاب های تحلیل تکنیکال سنگین و پیشرفته را مطالعه کنید، آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید! شما میتوانید از حرفه‌ای های این بازار که سالیان سال است در حوزه معامله‌گری و ترید خبره هستند استفاده کنید و معاملات آنها را برای خود کپی کنید. این حرفه‌ای ها میتوانند افراد حرفه‌ای (انسان تریدر) یا ربات معامله‌گر باشد.

معاملات الگوریتمی چیست و چگونه کار میکند؟

معاملات الگوریتمی مبتنی بر فرمول های ریاضی است که اغلب به آنها شاخص های فنی می گویند. اندیکاتورهای فنی بخش اساسی تحلیل تکنیکال هستند و معمولاً در نمودارها برای پیش‌بینی روند بازار ترسیم می‌شوند. معمولاً شاخص‌ها روی نمودار قیمت قرار می‌گیرند تا نشان دهند که قیمت به کجا می‌رود، یا اینکه آیا قیمت «بیش از حد خرید» یا «بیش از حد فروش» است. استفاده از شاخص های فنی زمانی که تجربه زیادی در تجارت ندارید درک و کاربرد آن تا حدودی دشوار است.

مروری بر تاریخچه کپی تریدینگ

در سال 2005، برای اولین بار در دنیای مالی، امکان کپی برداری از سایر معامله گران به وجود آمد. امروزه معمولاً به عنوان تجارت اجتماعی شناخته می شود. همه چیز از زمانی شروع شد که کاربران یک پلتفرم معاملاتی فارکس شروع به اشتراک گذاری معاملات خود کردند تا دیگران بتوانند آن را دنبال کنند. این به معامله گران موفق اجازه می دهد تا موقعیت های خود را در هر بازاری بدون افشای هسته استراتژی های معاملاتی خود به اشتراک بگذارند. در عین حال، به سایر معامله گران اجازه داد تا با بازتاب اعمال خود از موفقیت خود بهره مند شوند. معامله گرانی که سیگنال های خرید و فروش ارسال می کنند اغلب به صورت درصد معینی از سود یا با فروش اشتراک خدمات خود جبران می شوند.

همه چیز درمورد کپی تردینگ

کپی تریدینگ دقیقا چیه؟ کپی تریدینگ یعنی کپی کردن معاملات حرفه ای‌ها یا ربات‌های معامله‌گر هوشمند. اما این یک راه سریع ثروتمند شدن نیست و باید قبل از ثبت نام برای استراتژی های هر معامله گر به خوبی تحقیق کنید. معنای تجارت کپی خود در نام آن پنهان است. این اساساً کپی کردن معاملات شخص دیگری برای کسب سود است.هدف کپی تریدینگ کسب سود از تصمیمات خوب معامله گران خبره است. با این حال، هیچ چیز در دنیای تجارت کریپتو تضمین نشده است. اما، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که معاملات توسط معامله گران خبره اشتباه شود، و اگر معاملات آنها را کپی کنید، ممکن است ضرر آنها نیز به ضرر شما تبدیل شود.معامله گر X را به عنوان یک معامله گر خبره با یک استراتژی تجاری خاص در نظر بگیرید. استراتژی او بر اساس داده های تاریخی بسیار در بازارهای زنده آزمایش شده است. و شخص دیگری، مثلاً معامله گر Y وجود دارد که مبتدی است و اطلاعاتی در مورد بازار و روندها ندارد یا دانش بسیار کمی دارد. اما او می خواهد شرکت کند و از آن درآمد کسب کند. جدا از این، او نمی‌خواهد زمان بیشتری را برای یادگیری یا تمرین مهارت‌ها صرف کند، اما می‌خواهد این روند را تسریع بخشد.سپس او بر روی یک پلتفرم معاملاتی کپی قرار می گیرد که در آن می تواند معامله گران را با استراتژی مانند Trader X جستجو کند و می تواند معاملات خود را منعکس کند. برای انجام این کار، معامله گر Y باید مبلغ مشخصی را به عنوان کارمزد به پلتفرم معاملاتی بپردازد تا از این سرویس استفاده کند.

آیا کپی تریدینگ تصمیم درستی برای شماست؟

آیا شما یک تریدر تازه کار هستید؟ و، آیا می خواهید مانند یک حرفه ای در تجارت رمزنگاری سرمایه گذاری کنید؟برای مبتدیان، سرمایه گذاری در معاملات کریپتو می تواند دلهره آور باشد. و در نظر گرفتن تجارت کپی چیزی است که به شما امکان می دهد مانند یک متخصص سرمایه گذاری کنید.کپی تریدینگ به معامله گران امکان می دهد معاملات مشابهی داشته باشند یا از موقعیت های کارشناسانی که کپی می کنند کپی کنند. این شکل از تجارت به عنوان تجارت آینه ای یا تجارت اجتماعی نیز شناخته می شود. در حالی که تجارت کپی یک گزینه سودآور به نظر می رسد، اما خطراتی نیز در این امر وجود دارد. همچنین امکان کپی کردن ربات های معاملاتی کارشناسان یا حتی ارائه دهندگان سیگنال آنها را نیز فراهم می کند. بنابراین، دستگاه کپی نیز همان سود یا زیان معامله گران خبره را دریافت خواهد کرد.

چرا باید از کپی تریدینگ استفاده کنیم؟

تنوع بخشیدن به پرتفوی شما برای هر نوع تجارت و سرمایه گذاری مهم است. برای به دست آوردن نتایج خوب یا سود در سرمایه گذاری های خود نیازمند تعهد همراه با شناخت خوب از بازار است. اگر در معاملات کریپتو تخصص کمی دارید یا اصلاً تخصص ندارید، می‌توانید از ربات‌های معاملاتی استفاده کنید یا می‌توانید استراتژی کپی ترید ربات معامله‌گر را امتحان کنید.امروزه کپی تریدینگ و ربات ها در میان معامله گران تازه کار به یک اندازه اهمیت دارند. با تشکر از هر دوی این گونه‌ها، زیرا به شما امکان می‌دهند با حداقل مهارت و تلاش، سود خوبی کسب کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک پلتفرم مناسب معاملات ارز دیجیتال است. و یکی از این پلتفرم‌ها trading-robot است که به شما امکان می‌دهد از معاملات کریپتو سود خوبی کسب کنید. ربات‌های وبسایت تریدینگ ربات هم به صورت نیمه اتوماتیک و هم به صورت تمام اتوماتیک قابل استفاده هستند. در حال حاضر نسخه تمام اتوماتیک صرفا برای ترید در بازار کریپتو فعال است اما نسخه های دستیار ترید و ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک برای هردو نسخه‌ی فارکس و رمز‌ارز قابل استفاده است.


شما میتوانید با مراجعه به صفحه محصولات ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک ، ربات‌های معامله‌گر تمام اتوماتیک و یا ربات‌های دستیار ترید با کیفیت ترین ربات‌های بازار ایران را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه توضیحات محصولات ربات‌های تیم تردینگ ربات، جزئیات ربات‌ها ،‌بک تست‌ها و نتیجه عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک

ربات‌های دستیار ترید

ربات‌های معامله‌گر تمام اتوماتیک

آیا کپی تریدینگ ارزشش را دارد؟

البته که بله! اما ارزش آن کاملاً به معاملات معامله گر حرفه ای که کپی می کنید و مقدار پولی که در آن می گذارید بستگی دارد. در اینجا، اگر معامله‌گری که از آن کپی می‌کنید، حاشیه‌های سود بالایی به دست می‌آورد اما نمایه‌ای با ریسک بالا دارد، پس باید سرمایه‌گذاری کمتری را در نظر بگیرید. اما، اگر معامله‌گر خبره‌ای که از آن کپی می‌کنید پروفایل کم‌ریسکی دارد، می‌توانید بدون نگرانی در مورد سرمایه‌گذاری، پول بیشتری در آن سرمایه‌گذاری کنید.اما، کپی کردن معاملات آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. این خطراتی دارد و انتخاب پلت فرم معاملاتی کپی مناسب یا معامله گر مهم است. اما، اگر شما یک مبتدی با دانش معاملاتی بسیار کم یا محدود هستید، تجارت کپی احتمالاً راه عالی برای شروع است.

جمع‌بندی درمورد کپی‌تریدینگ

کپی تریدینگ در سال 2022 در میان معامله گران کریپتو که می خواهند سود خوبی از تجارت کریپتو به دست آورند به طور فزاینده ای محبوب شده است. معامله گران مبتدی که به تازگی سفر تجاری خود را آغاز کرده اند، می توانند trading-robot را برای انجام سفارشات خرید و فروش 24×7 با ربات های معاملاتی کپی انتخاب کنند.این نوع تجارت کپی به مبتدیان اجازه می دهد تا معامله گران حرفه ای و سودآور را دنبال کنند. هدف این پلتفرم دموکراتیک کردن فرآیند معاملات است و بهترین یا پرسودترین استراتژی های معاملات ارز دیجیتال را در دسترس سرمایه گذاران جدید قرار می دهد، که می توانند معاملات معامله گران خبره را به طور خودکار با ربات های معاملاتی کپی کپی کنند.اگر می‌خواهید تجارت کپی را خودکار کنید، ربات‌های معامله‌گر تریدینگ ربات این کار را هوشمندانه برای شما انجام می‌دهد.

مطالب وبلاگ

ترید اونقدرام سخت نیست
جشنواره هاووینگ بیتکوین🎁
دلار رفته بالا تو هم درآمدتو ببر بالا
ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات