جمعه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
به طور کلی به همکاری دو سازمان با هدف خلق یک ارزش مشترک به نفع مشتریان، جامعه و خود سازمانها را همکاری سازمانی یا پارتنرشیپ میگویند.
اما نکته مهم این نوع همکاری، رابطه بین دو سازمان است که فراتر از رابطه بین فروشنده و مشتری است. به عبارت دیگر در همکاری سازمانی، دو شرکت صرفا خدمات یکدیگر را نمیخرند بلکه به صورت مشترک اقدام به انجام فعالیتهای گوناگون میکنند.
همکاریهای سازمانی در سطحهای مختلفی صورت میگیرد که بالاترین سطح آن، همکاری در سطوح استراتژیک مانند تاسیس شرکت مشارکتی (joint venture) یا تملک و تلفیق شرکتها (merger & acquisition) و کارهای مشابه دیگر است.
در سطوح پایینتر شرکتها میتوانند با به اشتراکگذاری برخی منابع در زمینههای گوناگون مانند طراحی محصولات جدید، فعالیتهای بازاریابی مشترک و… با یکدیگر همکاری داشته باشند.
همکاریهای سازمانی این فرصت را به وجود میآورد تا سازمانهایی با ابعاد و حتی اهداف گوناگون با یکدیگر تعامل و تبادل منابع داشته باشند. به عنوان مثال شرکتهای خصوصی با سازمانهای دولتی همکاری کنند یا شرکتهای کوچکتر با سازمانها و برندهای بزرگ پارتنرشیپ داشته باشند.
تردینگ ربات در کنار ارائه خدمات گسترده و جامعه مشتریان تخصصی، منابع مهم و ارزشمندی را در طی مدت زمان فعالیت خود به دست آورده که با به اشتراک گذاشتن آن با شرکتها و سازمانهای دیگر میتواند ارزش بیشتری برای طرفین و جامعه ایجاد کند.
در حال حاضر فعالیت تردینگ ربات به سه دسته تقسیم میشوند:
بنابراین، روشهای زیر نیز میتوانند راهی برای همکاری سازمانهای خصوصی و دولتی با تریدینگ ربات باشند:
در آخر اگر فکر میکنید در سازمان شما فرصت همکاری با تریدینگ ربات وجود دارد، میتوانید با ما در ارتباط باشید و درباره گزینههای همکاری و جزییات بیشتر با کارشناسان تریدینگ ربات صحبت کنید.