مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

همکاری سازمانی با تردینگ ربات (trading-robot.ir)

Friday، ۲۵ Shahrivar ۱۴۰۱

همکاری سازمانی یا پارتنرشیپ چیست؟

به طور کلی به همکاری دو سازمان با هدف خلق یک ارزش مشترک به نفع مشتریان، جامعه و خود سازمان‌ها را همکاری سازمانی یا پارتنرشیپ می‌گویند.

اما نکته مهم این نوع همکاری، رابطه بین دو سازمان است که فراتر از رابطه بین فروشنده و مشتری است. به عبارت دیگر در همکاری سازمانی، دو شرکت صرفا خدمات یکدیگر را نمی‌خرند بلکه به صورت مشترک اقدام به انجام فعالیت‌های گوناگون می‌کنند.

سطح‌های مختلف در همکاری سازمانی

همکاری‌های سازمانی در سطح‌های مختلفی صورت می‌گیرد که بالاترین سطح آن، همکاری در سطوح استراتژیک مانند تاسیس شرکت مشارکتی (joint venture) یا تملک و تلفیق شرکت‌ها (merger & acquisition) و کارهای مشابه دیگر است.
در سطوح پایین‌تر شرکت‌ها می‌توانند با به اشتراک‌گذاری برخی منابع در زمینه‌های گوناگون مانند طراحی محصولات جدید، فعالیت‌های بازاریابی مشترک و… با یکدیگر همکاری داشته باشند.

همکاری‌های سازمانی این فرصت را به وجود می‌آورد تا سازمان‌هایی با ابعاد و حتی اهداف گوناگون با یکدیگر تعامل و تبادل منابع داشته باشند. به عنوان مثال شرکت‌های خصوصی با سازمان‌های دولتی همکاری کنند یا شرکت‌های کوچکتر با سازمان‌ها و برند‌های بزرگ پارتنرشیپ داشته باشند.

زمینه های همکاری با تریدینگ ربات

تردینگ ربات در کنار ارائه خدمات گسترده و جامعه مشتریان تخصصی، منابع مهم و ارزشمندی را در طی مدت زمان فعالیت خود به دست آورده که با به اشتراک گذاشتن آن با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر می‌تواند ارزش بیشتری برای طرفین و جامعه ایجاد کند.

در حال حاضر فعالیت تردینگ ربات به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • مشتریان شخصی که با استفاده از ربات های معامله گر خودکار یا ربات های دستیار ترید سرمایه شخصی خود را به بهترین شکل مدیریت می‌کنند.
  • شرکت های مالی، صرافی های ایرانی و بین اللملی که با استفاده از الگوریتم ها و محصولات trading-robot ارزش افزوده ای به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهند.
  • سرمایه گذران کلانی که با اعتماد به مجموعه trading-robot مدیریت سرمایه خود را به به ما سپرده اند.

راه‌های دیگر همکاری سازمانی با تریدینگ ربات

  • همکاری با تریدینگ ربات محدودیت ندارد و تا جایی که بتوانیم به خلق ارزش مشترک برای جامعه تریدری و مشتریان دست پیدا کنیم، با سازمان‌های مختلف همکاری خواهیم کرد.
  • همکاری تریدینگ ربات با یک سازمان، محدود به یکی از زمینه‌های مذکور نیست. بسیاری از شرکت‌هایی که تریدینگ ربات با آنها همکاری می‌کند، در دو یا چند زمینه به طور همزمان در حال همکاری هستند.

بنابراین، روش‌های زیر نیز می‌توانند راهی برای همکاری سازمان‌های خصوصی و دولتی با تریدینگ ربات باشند:

  • ارائه محصولات و خدمات تردینگ ربات با تخفیف ویژه برای کاربران پلتفرم شما
  • پیاده سازی الگوریتم های تردینگ ربات در قالب خدمتی از خدمات متنوع مجموعه شما
  • همکاری در زمینه تولید محتوای مشترک
  • همکاری برای برگزاری آموزش‌های مشترک
  • و بسیاری از راه های نوآورانه دیگر

سخن آخر!

در آخر اگر فکر می‌کنید در سازمان شما فرصت همکاری با تریدینگ ربات وجود دارد، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و درباره گزینه‌های همکاری و جزییات بیشتر با کارشناسان تریدینگ ربات صحبت کنید.

بنابراین در صورت تمایل از طریق این ایمیل پیشنهاد خود را با ما درمیان بگذارید تا در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.