مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

صفر تا صد ربات فارکس + معرفی بهترین ربات‌های ترید بازار

Saturday، ۱۶ Mehr ۱۴۰۱

مقدمه‌ای بر ربات معامله‌گر فارکس

ربات معامله‌گر فارکس اصطلاحی محاوره‌ای است که به نرم‌افزاری اطلاق می‌شود که بر اساس روند قیمت بازار ارز به معامله‌گران سیگنال می‌دهد تا یک جفت ارز را در زمانی معین بخرند یا بفروشند. ربات ارز دیجیتال می‌تواند خودکار باشد یا با کارگزاران آنلاین فارکس یا پلتفرم‌های صرافی ادغام شود. درباره ربات‌های معامله‌گر فارکس باید به نکات زیر توجه کنید.

  • این ربات‌ها برنامه‌های نرم افزاری ترید اتوماتیک هستند که برای تولید سیگنال‌های معاملاتی در بازارهای فارکس به کار می‌روند.
  • ‌خرید ربات معامله‌گر با هدف حذف عنصر روانی تجارت صورت می‌گیرد که می‌تواند مضر باشد.
  • ربات‌های معامله‌گر فارکس چشم‌انداز سود را تبلیغ می‌کنند اما مهم است که بدانید توانایی‌های آنها محدود است و بی‌اشتباه نیستند.

با این مقدمه، برای کنکاش بیشتر درباره ربات ترید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ربات فارکس چگونه تولید می‌شود؟

ربات ترید اتوماتیک فارکس برنامه نرم‌افزاری خودکاری است که عمدتاً با متاتریدر ساخته می‌شود و برای تولید کردن آن از زبان برنامه‌نویسی MQL استفاده می‌کنند که به معامله‌گران امکان می‌دهد تا سیگنال های معاملاتی را تولید کنند یا سفارش دهند و معاملات را مدیریت کنند.

همچنین ببینید :‌دسته بندی و انواع ربات‌های معامله‌گر

ربات فارکس برای چه شرایطی تولید می‌شود؟

مهمترین قانون استفاده از ربات معامله‌گر کاربرد آن صرفاً در شرایط خاص بازار است که ربات برای آن برنامه‌ریزی شده است. درست مانند هواپیما که خلبان به‌صورت دستی مراحل برخاستن و فرودش را انجام می‌دهد و تنها زمانی با خلبان خودکار پرواز می‌کند که همه چیز خوب کار کند و هواپیما در هوا باشد. مشابه این قیاس، نباید از یک ربات ارز دیجیتال در هنگام اختلالات بازار و انتشار کلان استفاده کنید؛ مگر این‌که ربات به‌طور خاص برای تجارت انتشار کلان برنامه‌ریزی شده باشد. همچنین، زمانی‌که بازار در حال تغییر است، نباید از ربات پیرو روند استفاده کنید و بالعکس.

برای خرید ربات ترید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید ربات معامله‌گر فارکس از طریق اینترنت امکان‌پذیر است؛ اما معامله‌گران باید برای خرید یک سیستم معاملاتی از این طریق احتیاط کنند. شرکت‌های عرضه‌کننده این ربات‌ها اغلب یک شبه شروع به کار می‌کنند تا سیستم‌های معاملاتی را با ضمانت بازگشت پول بفروشند، اما چند هفته بعد ناپدید می‌شوند. آن‌ها ممکن است معاملات موفقی را به‌عنوان محتمل‌ترین نتیجه برای یک معامله انتخاب کنند یا از منحنی برازش برای ایجاد نتایج عالی هنگام آزمایش مجدد یک سیستم استفاده کنند، اما این روش‌ها سیستم‌های قانونی برای ارزیابی ریسک و فرصت نیستند. در ادامه به واضح‌ترین مزایا و معایب ربات فارکس می‌پردازیم.

  • حرفه‌ای بودن ربات ترید: تجارت با این ربات‌های معامله‌گر به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد. ربات فارکس‌تان را فقط اجرا کنید و کار تمام است. ربات ارز دیجیتال برایتان معامله خواهد کرد و شما فقط باید شاهد رشد حساب معاملاتی‌تان باشید. معاملات خودکار مهم‌ترین مزیت ربات ترید هستند؛ زیرا از معاملات هیجانی جلوگیری می‌کند و زمان آزاد بیشتری برای کارهای دیگر پیدا می‌کنید.

  • ترید مکانیکی همیشه جواب نمی‌دهد: این ویژگی نقطه ضعف اصلی در هنگام خرید ربات ترید است. در بازارها همیشه نمی‌توان با استفاده از قوانین مکانیکی معامله کرد. اختلالات بزرگ بازار، رویدادهای غیرمنتظره و تغییرات در احساس ریسک و شرایط بازار، همگی می‌توانند باعث غیراثربخش بودن یک ربات ترید اتوماتیک سودآور شوند. این شرایط تا حدی می‌تواند با استفاده از چندین ربات برای شرایط مختلف بازار جبران شود، اما معاملات دستچین شده از سوی معامله‌گران با تجربه احتمالاً عملکرد هر رباتی را شکست خواهد داد.

  • مدیریت ریسک و ضرر توسط ربات ترید: یک ربات معامله‌گر طبق الگوریتمش معامله را باز می‌کند. حتی اگر در تجارت دستی معامله نکنید، ربات عقل سلیمی ندارد و فقط دستورات را دنبال می‌کند. با این‌که برخی ربات‌ها قوانین پیشرفته مدیریت ریسک در خودشان دارند اما برنامه‌ریزی عقل سلیم در آن‌ها همچنان ممکن نیست. این وضعیت می‌تواند منجر به زیان‌هایی شود که در غیر این‌صورت می‌شد از آن‌ها جلوگیری کرد.

  • پایداری در عملکرد ربات: انتقاد دیگر از ربات‌های معامله‌گر فارکس این است که در کوتاه‌مدت سود ایجاد می‌کنند اما عملکردشان در بلندمدت متفاوت است. این ویژگی در درجه اول به این علت است که آن‌ها به‌طور خودکار در محدوده خاصی فعالیت کرده و روندها را دنبال می‌کنند. در نتیجه، یک نوسان ناگهانی قیمت می‌تواند سود حاصله را در کوتاه‌مدت از بین ببرد.

قیمت ربات فارکس چقدر است و برای خرید آن چه باید کرد؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه محصولات ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک و یا ربات‌های دستیار ترید با کیفیت ترین ربات‌های بازار ایران را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه توضیحات محصولات ربات‌های تیم تردینگ ربات، جزئیات ربات‌ها ،‌بک تست‌ها و نتیجه عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

· ربات‌های معامله‌گر نیمه اتوماتیک فارکس

o خرید ربات‌ معامله‌گر توکیو

o خرید ربات ترید ریزش بازار

· ربات‌های دستیار ترید فارکس

o ربات دستیار ترید ایچیموکو مکزیکی

o ربات دستیار ترید بالانس

o ربات دستیار ترید استراتژی بانک

o ربات دستیار ترید تیم ۴۵

آیا ربات معامله‌گر فارکس به‌طور مداوم کار می‌کند؟

ربات ترید فارکس را می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که به‌طور مداوم یعنی 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته معامله کند. اما اجازه دادن به این سطح از معاملات مداوم به‌طور بالقوه سرمایه‌گذار را از این فرآیند حذف می‌کند. بسیاری از سرمایه‌گذاران ممکن است ترجیح دهند که در فرآیند معاملات فعال‌تر باشند. به‌طور کلی، بسیاری از معامله‌گران تلاش می‌کنند تا سیستم‌های معاملاتی خودکار را بر اساس قوانین معاملات فنی خودشان ایجاد کنند.

خرید ربات ترید با توجه به چه مشخصاتی صورت می‌گیرد؟

در هنگام خرید ربات‌های معامله‌گر می‌توانید نرخ رشد ربات، سود خالص، تعداد مشترکین، وجوه مشترک، حداکثر برداشت، معاملات در هفته و میانگین زمان نگهداری ربات را بررسی کنید. چنانچه می‌خواهید از یک ربات فارکس خودکار برای تجارت استفاده کنید، مطمئن شوید که تحلیل دقیقی انجام داده‌اید؛ زیرا می‌خواهید تصمیمات معاملاتی درستی بگیرد و سود برگرداند.

کلام آخر این‌که

ربات‌های معامله‌گر فارکس برنامه‌های کامپیوتری هستند که می‌توانند به‌عنوان افزونه‌های پلتفرم معاملاتی‌تان به کار بروند. آن‌ها به‌طور خودکار از قوانین مکانیکی معاملات برای تحلیل بازار و باز کردن، مدیریت و بستن معاملات استفاده می‌کنند. اما باید توجه کنید که ربات ارز دیجیتال محدودیت‌های خودش را دارد که مانع از سودآوری دائمی آن می‌شود. فراموش نکنید که عملکرد یک ربات ترید را قبل از به کار بردنش در معاملات ارزیابی کنید. معیارهای کلیدی مانند سودآوری، نرخ رشد، حداکثر کاهش، نسبت برد و سود خالص باید در هنگام انتخاب بهترین ربات فارکس در نظر گرفته شوند.

مطالب وبلاگ

چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات
ربات هدیه بگیر از بینگ ایکس
ربات رایگان با اسپانسری صرافی بینگ ایکس
تحلیلگری را از صفر یاد بگیر
نظر 45 سبک تحلیل با هم روی چارت
بدون سرمایه اولیه درآمد دلاری داشته باش
زبان چارت و بلدی ؟
ربات تسلا نقطه ورود طلایی
سیگنال رایگان هوش مصنوعی
نظر 45 سبک تحلیل در مورد قیمت بیتکوین
78% سود با ربات ترید تلگرامی