مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

سیگنال‌های ربات استراتژی بانکی در فارکس - دلار به یورو

Monday، ۲۲ Esfand ۱۴۰۱

سیگنال های استراتژی بانک روی EURUSD

توی این مقاله قصد داریم سیگنال های ربات دستیار ترید استراتژی بانک را روی جفت ارز EUR/USD تست کنیم و نمونه سیگنالهاش رو چه در بلند مدت و چه در کوتاه مدت ببینیم. در نتیجه برسیم به یکسری تکنیک هایی که باعث میشه ترید های موفق تری داشته باشید

چرا ترید یورو دلار EURUSD؟

جفت ارز یورو به دلار بیشترین حجم معاملات توی بازار فارکس رو به خودش اختصاص داده. تقریبا 60 درصد معاملات بازار فارکس رو این جفت ارز انجام میشه. کلا هر جفت ارزی که یک طرفش دلار آمریکا باشه قویه و جزو ارزهای اصلی بازار فارکس است. حجم نوسانات روی یورو به دلار بسیار بالاست به همین خاطر بسیار تحلیل پذیره.

یه نکته مهم وجود داره درباره جفت ارز ها و اون اینه که هر جفت ارزی یه سری ویژگی های خاص خودش رو داره . البته ماهیت همشون یکیه اما اگر شما روی بازار کار کرده باشید متوجه میشید که یه سری خصوصیت های خاص خودشون رو دارن.

به عنوان مثلا یورو به دلار روی اسیلاتور ار اس ای بسیار سیگنال های خوبی میده برای ورود و خروج یا همچنین روی بحث الگوهای کلاسیک به کرات الگو های تکرار شونده میده. همین ویژگی ها باعث شده که این جفت ارز بخش عظیمی از معاملات بازار فارکس رو به خودش اختصاص بده.

سیگنال های ربات دستیار ترید استراتژی بانک

ربات ترید استراتژی بانک بر مبنای علم پرایس اکشن سیگنال های ورود به معامله اش رو صادر میکنه همچین خطوطی رو به عنوان حمایت و مقاومت پرایسی به شما نشون میده که میتونه در انتخاب حد سود و حد ضررتون کمک کنه. طبق گفته کاربران سایت ربات‌ ترید ، ربات استراتژی بانک روی جفت ارز یورو به دلار خیلی سیگنال های معتبر و خوبی میده. به صورتی که میتونه بخش عظیم از معاملاتتون رو توی سود ببره. البته این به معنای اون نیست که خطا نداره. ما هیچ سیستمی رو در دنیا نداریم که خطا نداشته باشه به خاطر همینه که میگیم در کنار استفاده از ربات از استراتژی شخصی خودتون هم کمک بگیرید درواقع ترکیب استراتژی شخصیتون با ربات استراتژی بانک میتونه یه سیستم خیلی قوی بتون بده. در ادامه چند نمونه از سیگنال های ربات رو براتون به نمایش میزاریم

نمونه سیگنال دستیار ترید روی چارت EUR/USD تایم فریم 1 دقیقه

نمونه سیگنال دستیار ترید روی چارت EUR/USD تایم فریم 1 ساعته

نمونه سیگنال دستیار ترید روی چارت EUR/USD تایم فریم 1 ساعته

همون طور که میبینید ربات نقاط ورود بسیار دقیقی روی یورو به دلار میده اگر شما از خطوط حمایت و مقاومت داینامیک استفاده کنید در میتونید نقاط خروج از معامله خیلی دقیق تری داشته باشید و بخش بیشتری از طول موج رو شکار کنید.

سوار موج ترید شوید

تجربه نشون داده که اگر شما در یک روند هستید در نفس گیری های روند یا به اصطلاح اصلاح های روند از معاملتون خارج نشید . اول اینکه برای هر دفعه ورود و خروجتون به معامله باید کارمزد پرداخت کنید . حالا حساب بکنید که اگر شما در تایم کوتاه مدت باشید و بخواهید با حجم بالا معامله کنید هر بخش زیادی رو باید به اسپرد یا کارمزد اختصاص بدید. و دوم اینکه اگر سوار بر روند باشید دیگه نیاز نیست استرس حرکت های مینور و کوتاه مدت رو داشته باشید. یه نقطه ورود درست با استراتژی بانک، یه حدسود و حد ضرر معقول مشخص می کنید و صبر می کنید تا بازار به یک برسه.

اسیلاتور ار اس ای روی جفت ارز یورو به دلار خیلی سیگنال های خوبی میده. اگر با این اسیلاتور اشنایی ندارید باید بگم که این اسیلاتور از 2 بخش تشکیل شده اشباه خرید و اشباع فروش.

و یه خط روند که در اکثر مواقع همراه با نموارد بالا و پایین میکنه. اگر ار اس ای وارد اشباع خرید شد یعنی دیگه زمان خریدن نیست به زودی نمودار ریزش میکنه. و زمانی که وارد اشباع فروش شد یعنی کم کم فشار عرضه داره کم میشه و تقاضا داره بالا میره. همین عامل باعث میشه که نمودار به سمت بالا بره .

ار اس ای سیگنال های خیلی معتبر و خوبی میده که اگر شما با استراتژی بانک ترکیبش کنید روی جفت ارز یورو به دلار میتونید معاملات بسیار موفقی داشته باشید.

شما میتونید وارد وبسایت تریدینگ ربات شوید و با دسته بندی انواع ربات های معامله گری آشنا بشید. ربات هایی در سبک های ربات ترید اوتومات،نیمه اوتومات و دستیار ترید. همچنین می تونید اقدام به سفارش و خرید ربات استراتژی بانک کنید. قیمت این ربات 1,499,000 تومان است. با در دست داشتن این ربات می تونید روند جدیدی در معامله گری خود شروع کنید.

مطالب وبلاگ

ترید اونقدرام سخت نیست
جشنواره هاووینگ بیتکوین🎁
دلار رفته بالا تو هم درآمدتو ببر بالا
ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات