مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

ترکیب سیگنال دستیار ترید استراتژی بانکی و مکدی - MACD

Sunday، ۲۱ Esfand ۱۴۰۱

ترکیب ربات ترید استراتژی بانک با اسیلاتور MACD

برای این که یه استراتژی معاملاتی کامل و کم نقص داشته باشید نمیتونید فقط از یک ابزار استفاده کنید. شما باید توی چک لیست معاملاتیتون یک سری قوانین برای معاملاتتون و یکسری ابزار مناسب با توجه به استراتژی شخصیتون داشته باشید. توی این مقاله قصد داریم ربات دستیار ترید استراتژی بانک رو با اسیلاتور معروف مکدی ترکیب کنیم و در نهایت ببینم که سیگنال ها و نقطه ورودهای بهتری به ما میدهد یا نه.

آشنایی با اسیلاتور ها

توی دنیایی اسیلاتور ها و اندیکاتور ها ما بینهایت نمونه داریم که میتونه به ما در شناخت روند یا نقطه ورود به معامله کمک بکنه. قبل از این که بریم با اسیلاتور MACD آشنا بشیم باید بدونیم که سازوکار اسیلاتورها به چه صورته. اسیلاتور ها معمولا به صورت یک نمودار کوچیک شده زیر نمودار اصلی ما قرار میگیرن و یکسری اطلاعات رو به ما میدن. ما بینهایت اسیلاتور در دنیای معامله گری داریم. اکثر این اسیلاتورها از میانگین گیری قیمت به وجود میان در واقع اسیلاتور یک نمودار آرام شده از نمودار اصلی است که به ما سیگنال برای ورود به معامله یا خروج از معامله رو میده.

تقریبا اکثر اسیلاتور ها عین هم هستن و ظاهرشون شبیه به نمودار اصلی است فقط با این تفاوت که نمودار هیچ محدودیتی در بالا و پایین رفتن ندارد ولی اسیلاتور بین دوتا منطقه اشباع محدود شده اشباع فروش و اشباع خرید . میتونیم بگیم که مناطق اشباع عین دور موتور ماشین است. فرقی نمی کند که نمودار وارد منطقه اشباع خرید شده باشد یا اشباع فروش زمانی که اسیلاتور وارد این منطقه میشه به عبارتی داره میگه که قدرت و فشار نمودار داره کم میشه و باید ی نفس بگیره و استراحت کنه. درست عین دور موتور ماشین که وقتی سرعت میره و دور موتور بالا میره ماشین باید دنده عوض کنه.میتونیم بگیم که این مناطق اشباع عین دور موتوری هستن که نمودار رو وادار میکنه به استراحت کردن و نفس گرفتن.

اسیلاتور MACD

بالا اشاره کردیم که ظاهر اکثر اسیلاتور ها شبیه به هم است و تقریبا مثل نمودار فقط بین 2 منطقه محدود شده. اما یه اسیلاتور هست که ظاهرش با همه اسیلاتور ها فقط میکنه. ابتدا در شکل زیر ظاهر اسیلاتور MACD را ببینید تا در ادامه اطلاعاتی که این اسیلاتور در اختیار ما میزاره بگیم.

همون طور که می بینیدی ظاهر اسیلاتور MACD با بقیه اسیلاتور ها فرق میکنه. در واقع این اسیلاتور دیگه منطقه اشباعی نداره که بخواد دوره موتور و فشار نمودار رو به ما نشون بده.

این اسیلاتور یک خط صفر داره و از یکسری تپه ها و دره ها تشکیل شده. تپه های روی این اسیلاتور نشان از حرکت و روند صعودی نموداره میدهد و دره ها نشان از روند نزولی نمودار میدهد. ما از این اسیلاتور میتونیم از واگرایی هایی که به ما میدهد استفاده کنیم،تشخیص این که نمودار در روند است یا در اصلاح، قدرت نمودار در روند ها و... همه این ها اطلاعاتی است که MACD در اختیار ما میزاره. همچنین یه خط سیگنال قرمز رنگ هم داره که همراه با نمودار بالا و پایین می کند این خط سیگنال عین میانگین متحرک عمل میکنه به اصلاح میگن که نمودار وحشی است. میانگین متحرک یک نمودار آرام شده است. زمانی این خط بالای کوهان ها قرار میگیره به ما سیگنال فروش میدهد و زمانی که این خط میاد و پایین تپه قرار میگیره به ما سیگنال فروش میدهد.

ترکیب MACD با ربات دستیار ترید استراتژی بانک

ربات استراتژی بانک یکی از بهترین و پرفروش ترین ربات های تریدینگ ربات است. این ربات روی هر بازار مالی که کار می کنید میتونه به شما در تریدهاتون نقطه ورود و خروج و مناطق حمایت و مقاومت بسیار موثقی بده.

همون طور که بالا اشاره کردیم شما برای این که یک معامله گر موفق و کم نقصی باشید و بخواهید هر روز در این علم پیشرفت کنید باید دائما استراتژیتون رو به روز کنید همچنین از بهترین ابزارها برای تحلیل و تریدتون استفاده کنید. سیگنال هایی که ربات استراتژی بانک میده از علم نوین پرایس اکشن است اگر شما بیاید در کنار سیگنال ربات از سیگنال های خط MACD هم استفاده کنید مطمئنا معاملات بهتر و کم ریسک تری خواهید داشت. همچنین این استراتژی به شما کمک میکنه که در روند معامله گری پیشرفت کنید .

شما میتونید فصل جدیدی در روند معامله گریتون رو شروع کنید فقط کافیه که ربات ترید استراتژی بانک رو در اختیار داشته باشید. قیمت این ربات 1,499,000 تومن است تقریبا 28 دلار رقمی که شما در بازاری مثل فارکس با در اختیار داشتن ربات ترید و یه سیستم مدیریت ریسک و سرمایه می تونید به راحتی بهش برسید

برای سفارش و خرید ربات فقط کافیه از طریق لینک زیر وارد وبسایت تریدینگ ربات شوید و با انواع ربات های معامله گری در سبک های مختلف آشنا بشید و ربات استراتژی بانک رو خریداری کنید.

لینک خرید ربات دستیار ترید استراتژی بانکی - اوردر بلاک