مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

بهترین سیگنال ورود بر اساس ربات دستیار ترید استراتژی بانکی

Wednesday، ۲۴ Esfand ۱۴۰۱

چگونه بهترین سیگنال ها رو وارد بشم؟

نقطه ورود و شیلک به معامله اخرین کاریست که شما در فرایند ورود به معامله انجام میدهید. شما با هر سیستم معاملاتی که کار کنید با توجه به نوع استراتژیتون نقاط ورود زیادی در اختیارتون قرار میده اما مطلقا همه این سیگنال ها درست نیست و بعضی هاشون با ضرر بسته میشن. این که شما بخواهید توی حرفه معامله گری ضرر نکنید یه خیال خام است بالاخره همه تریدر های بزرگ هم معاملات ضررده دارن. اما چطور می تونیم با توجه به استراتژیمون و سیگنال های ربات دستیار ترید استراتژی بانک بهترین سیگنال ها رو وارد بشیم؟

شناسایی موقعیت بازار

قبل از اینکه یاد بگیریم که چطور بهترین سیگنال ها رو وارد بشیم باید یاد بگیریم که موقعیت بازاری که توش کار می کنیم رو بشناسیم. ما در دنیا بی نهایت بازار مالی داریم هر کدوم از این بازار ها یه ماهیتی دارن و با توجه به ماهیتشون یه فصلی دارن.

به عنوان مثال ما بازار بورس ایران رو در نظر میگیریم توی بورس ایران شما سهام شرکت های مختلف رو خرید و فروش می کنید نکته مهمی که وجود داره اینه که توی بازار بورس سهام پول شما به هیج عنوان صفر و نابود نمیشه به خاطر این که شما مالک یه شرکت میشید حتی به اندازه خیلی کم ، درسته که ارزش اون قسمت از شرکت بالا و پایین میاد اما به هیچ عنوان صفر نمیشه. اما توی بازار مثل بازار فارکس یا بازار کریپتو به راحتی می تونه سرمایه شما صفر و نابود مطلق بشه. از طرف دیگه هم می تونه در عرض چند دقیقه چند برابر بشه. و نکته مهم دیگه درباره بورس ایران اینکه یه فصلی داره برای سود دهی اگر شما زمان درست واردش بشید می تونید سود های بسیار زیادی بگیرید. اما بازار فارکس چهار فصله و همیشه فرصت معاملاتی توش وجود داره .

پس همیشه موقعیت بازاری که توش کار می کنید رو رصد کنید و ببینید که در چه وضعیتیه.اگر بازاری که توش کار می کنید در وضعیت اصلاح باشد حرکات و موج هایی که تشکیل میدهد تقریبا غیر قابل تشخیص است این خیلی میتونه برای شما مشکل ساز باشه حتی اگر استراتژی خوبی داشته باشید میتونه سیگنال های اشتباهی به شما بده.

تشخیص روند بازار

همونطور که بالا اشاره کردیم شما در هر بازاری کار کنید اون نمودار 2 حالت داره . یا در حرکت یا در اصلاح. زمانی که بازار در حرکت باشد حرکات موج ها قابل پیش بینی تره و الگوهایی که تشکیل میده موثق تره. در نتیجه شما می تونید به راحتی در روندهاش ترید کنید .

ربات استراتژی بانک به صورت خودکار وضعیت بازار رو تشخیص میده و الگو ها رو شناسایی میکنه و سیگنال هایی رو که صادر میکنه بر طبق شرایط اون لحظه بازاره .

نکته بسیار مهمی که تحلیلگرای بزرگ میکن اینه که شما باید دائما تحلیلتون رو به روز کنید به خاطر اینکه بازار هر لحظه هرکاری دلش بخواد میتونه انجام بده و در لحظه روندش رو عوض میکنه. این یکی از مهم تری ویژگی های یک سیستم معاملاتی قوی است که ربات استراتژی بانک ازش استفاده میکنه

معاملات قبلیتو بررسی کن

یکی از کار های مهم و بزرگ که تریدر های تازه کار انجام نمیدن اینه که معاملاتی رو که کردن به صورت ژورنال نمینویسن. این کار از چند جهت میتونه بسیار به شما کمک بکنه:

1_ باعث میشه که شما اون موقعیت هایی از بازار رو که به اشتباه وارد معامله شدید و یا تحلیل اشتباهی کردید رو متوجه بشید و یاد بگیرید که در موقعیتی همسان دیگه اون اشتباه رو مرتکب نشید یادتون نره اشتباه کرد در معامله گری اشکال نداره این تکرار اشتباه است که باعث پس رفت شما میشه.

2_ یاد میگیرید که حدسود و حدضرر معقول تری بزارید. شاید بارها براتون اتفاق افتاده که معامله ای باز کردید اول حدضررتون رو تاچ کرده بعد رفته و حدسودتون رو تاچ کرده یا اینکه تا نزدیکی های حد سودتون رفته ولی بهش نرسید. اگر معاملات قبلیتون رو بنویسید و بررسی کنید مطمئنا سیگنال های بهتری رو که استراتژیتون داده وارد میشید.

3_باعث میشه شما دائما استراتژیتون و سبک معاملاتیتون رو اپدیت کنید. شاید در ابتدای کار کردنتون با یه سیستم ساده شروع کرده باشید اما دائما این سیستم رو در طول روند تریدر شدنتون به روز کردید. اگر معاملات قبلی تون رو بررسی کنید می تونید سیستم معاملاتیتون رو به روز کنید.

سیگنال های ربات استراتژی بانک

اگر نکاتی که بالا گفته شد رو رعایت کنید در کنارش سیگنال های ربات استراتژی بانک رو که طبق علم نوین پرایس اکشن هست رو استفاده کنید مطمئنا یه روند خوبی خواهید داشت. معاملاتتون رفته رفته پیش رفت میکنه و حد سود های بیشتری رو تاچ خواهید کرد.

توی وبسایت تریدینگ ربات مجموعه ای از ربات های معامله گری در سبک های مختلف است. قیمت ربات استراتژی بانک فقط 1,499,000تومن است. شما میتونید این ربات رو خریداری کنید و فصل جدیدی در روند معامله گریتون شروع کنید.