مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

اسرار دنیای رمزارز - معرفی بزرگترین هولدر‌های بیت کوین دنیا

Monday، ۷ Farvardin ۱۴۰۲

۱ . ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)

با بیش از ۱ میلیون بیت کوین در دسترس، این سایه رمزارزی، به صورت خاموش بر تخت تماشا می‌نشیند و احتمالاً تصمیمات مالی ما را قضاوت می‌کند. تأثیر ساتوشی در بازار بیت کوین، غیر قابل تصور است. اگر بخواهد، می‌تواند قیمت را در یک روز به سمت پایین برداشته و در روز بعد به بالا برده ولی امیدواریم این روز هرگز نخواهد رسید. اما راجر ور، قصد دارد کاری شبیه به آن انجام دهد.

۲. کامرون و تایلر وینکلوس (Cameron and Tyler Winklevoss)

برادران وینکلوس به عنوان نابغه هایی در حوزه ارزهای دیجیتالی شناخته می شوند، حداقل اینطوری ادعا می شود. بدون توجه به این موضوع، هر کدام از تایلر و کامرون وینکلوس دارای ۳ میلیارد دلار بیت کوین هستند. آنها با استفاده از این دارایی، شرکت سرمایه گذاری فرشته وینکلوس را تأسیس کردند که به برنامه های نوپا و کارآفرینی مبتنی بر ارزهای دیجیتالی می پردازد. این شرکت بیش از ۱۰۰ پروژه مختلف را تأمین مالی کرده است.

۳.بری سیلبرت (Barry Silbert)

همچنین یکی از سرمایه گذاران اولیه بیت کوین است. در سال ۲۰۱۳ شرکت DCG - Digital Currency Group را تأسیس کرد که شامل پنج شرکت مبتنی بر ارزهای دیجیتالی بود. اصلی‌ترین فعالیت آنها سرمایه گذاری در شرکت های نوپا مبتنی بر ارزهای دیجیتالی است و در طول سالهای اخیر، به مبلغ ۲۸ میلیارد دلار بیت کوین، اتر و ارزهای دیجیتالی دیگر سرمایه گذاری کرده اند. خود سیلبرت، یک سال پس از تأسیس DCG از FBI، ۴۸ هزار بیت کوین خریداری کرده است که دارایی هایی هستند که توسط دولت در طول یک تحقیق جرم مالی ضبط شده بودند.

۴.تیم دریپر Tim Draper

با سابقه و ارتباطاتی که به دنیای فناوری در دره سیلیکون دارد، تیم دریپر همیشه فرصت‌هایی را که ارزشمند هستند به خوبی تشخیص می‌دهد. در سال ۲۰۱۴ و در زمانی که بیت کوین هنوز با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسید، ۳۰ هزار بیت کوین خریداری کرد. امروزه، ارزش خالص این سرمایه‌گذاری حدود ۱.۳ میلیارد دلار است. تیم دریپر در بسیاری از شرکت‌های بزرگی مانند بایدو، تسلا و اسکایپ دست داشته است.

همچنین ببینید :‌ خرید ربات معامله‌گر بیت کوین میکر،‌ این ربات مانند یک ماینر کار میکند و با الگوریتم قوی و پیشرفته خود تعداد بسیار زیادی ترید را برای شما بر پایه بیت‌کوین انجام میدهد،‌به این صورت که ارز مبدا میتواند هر ارزی باشد (ADA / ETH / BCH , ...) اما ارز پایه قطعا بیت‌کوین است و سود را به بیت‌کوین دریافت میکند،‌ برای همین این محصول را ربات معامله‌گر بیت‌کوین ساز نام‌گذاری کردیم.

۵.سام بنکمن- فراید Sam Bankman-Fried

بنیانگذار FTX یکی از بزرگترین شرکت‌های معاملات ارز دیجیتال است. ثروت وی حدود ۲۲.۵ میلیارد دلار است و او یکی از ثروتمندترین افراد در زمینه ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

۶.مایکل جی. سایلور Michael J. Saylor

شرکت Microstrategy را مایکل سایلور تأسیس کرد. این شرکت فعال در حوزه نرم‌افزارهای تحلیلی با خدمات مبتنی بر ابر است. شرکت اهمیت زیادی به بیت کوین می‌دهد و قول داده است همیشه با این روند ادامه خواهد داد. در حال حاضر، مایکرواستراتژی بیش از ۱۲۲ هزار بیت کوین دارد و این تعداد فقط در حال افزایش است. خود مایکل سایلور زیر ۱۸ هزار بیت کوین را در اختیار دارد.

۷.برایان آرمسترانگ Brian Armstrong

هر چند دقیقاً میزان بیت کوین مالکیتی او مشخص نیست، اما آرمسترانگ ۱۹ درصد از کوین بیس، یک پلتفرم معاملاتی کریپتو، را در اختیار دارد. بنابراین، به طور فنی، او می‌تواند بیشترین مقدار بیت کوین را در هر لحظه برداشت کند.وی کوین بیس را در سال ۲۰۱۲ تأسیس کرده و تا سال ۲۰۱۸ تبدیل به یک میلیاردر شد. چند سال بعد، سهام او در این شرکت به ۱۵ میلیارد دلار رسید.

کوین بیس علیرغم هک اخیر، درآمد قابل قبولی را به دست آورده است. در سال ۲۰۲۱، این پلتفرم در ربع اول، بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد داشته است. دارایی شخصی برایان تقریباً ۹ میلیارد دلار است.

همچنین ببینید :‌ خرید ربات معامله‌گر آلت کوین میکر،‌ این ربات مانند یک ماینر کار میکند اما نه برای ماین و استخراج کردن بیت‌کوین، بلکه برای ساخت آلت‌کوین، چون سود خود را بر حسب آلت‌کوین ها میگیرد و با الگوریتم قوی و پیشرفته خود تعداد بسیار زیادی ترید را برای شما بر پایه بیت‌کوین انجام میدهد،‌به این صورت که ارز مبدا میتواند هر ارزی باشد (ADA / ETH / BCH , ...) اما ارز پایه قطعا بیت‌کوین است و سود را به آلت کوین دریافت میکند،‌ برای همین این محصول را ربات معامله‌گر آلت کوین ساز نام‌گذاری کردیم.

۸.گوین آندرسن Gavin Andresen

یکی دیگر از سرمایه‌گذاران اولیه بیت کوین، آندرسن جانشین ناکاموتو در ادامه کار او درباره‌ی خطاهای طراحی و بهبود زیرساخت‌های ارز دیجیتال بود. او به شدت در لیست میلیاردران بیت کوین جهان قرار دارد.

۹.شرکت تسلا Tesla

تعداد زیادی از افراد باور نمی‌کردند که یک شرکت مانند تسلا به طور داوطلبانه با کریپتوارز مرتبط شود، اما این اتفاق افتاد. شاید هیجان الان موسک برای بیت کوین بیش از حد است.

اطلاعات در صفحه موازنه عمومی آنها قید شده است. به نظر می‌رسد که تسلا می‌خواهد دنیا را با رابطه‌ی باز خود با بیت‌کوین آشنا کند.

مشتریان همچنین می‌توانند از رمزارز خرید خودروها و محصولات تسلا استفاده کنند. اولین مدل S آن در سال 2013 با استفاده از بیت‌کوین از یک نمایندگی لامبورگینی خریداری شد.

۱۰.دن مورهد Dan Morehead

دن مورهد، بنیانگذار کمپانی سرمایه‌گذاری متمرکز بر روی ارزهای دیجیتال "پانترا کپیتال" که اولین شرکت سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین بود، دارای دارایی خالص بیش از ۲۰۰ میلیون دلار است.

ربات‌های دستیار ترید

ربات دستیار ترید ایچیموکو مکزیکی

ربات دستیار ترید بالانس

ربات دستیار ترید استراتژی بانک

ربات دستیار ترید تیم ۴۵

مطالب وبلاگ

ترید اونقدرام سخت نیست
جشنواره هاووینگ بیتکوین🎁
دلار رفته بالا تو هم درآمدتو ببر بالا
ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات