مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!) | پشتیبانی تلفنی : 09222342902

آیا ایلان ماسک همان ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین است؟

Monday، ۷ Farvardin ۱۴۰۲

همه عاشق یک معمای خوب هستند. دنیای ارزهای دیجیتالی یا "کریپتو" یکی از بزرگترین معماهای قرن بیست و یکم را به وجود آورده است: کی ساتوشی ناکاموتو است؟

ناکاموتو یک فرد ناشناس است که ادعا می کند بیتکوین (BTC)، اولین رمزارز جهان را ایجاد کرده است.

اگر چه کسی شکی ندارد که فرد یا افرادی که با نام ساتوشی ناکاموتو عمل می کردند بیتکوین را ایجاد کرده اند، هیچ کس نمی داند او، اون یا آنها کی هستند.

این پدیده با نام ساتوشی ناکاموتو، پدر بیتکوین، به دنیای مالی راه پیدا کرده است. او در سال 2008 از هیچ جا ظاهر شد و سه سال بعد ناگهان محو شد، پس از ایجاد اولین رمزارز جهان. در تاریخ 23 آوریل 2011، او یک ایمیل خداحافظی به یک توسعه دهنده بیتکوین دیگر فرستاد. در این ایمیل او نوشت که به سمت دیگری حرکت کرده است و آینده بیتکوین "در دستان خوبی است". از آن زمان به بعد چیزی از او شنیده نشده است.

شخصی حداقل به نام ساتوشی ناکاموتو واقعی وجود دارد. این را به دلیل اینکه شخصی کد منبع بیتکوین را ایجاد کرد، کاغذ سفید بیتکوین را منتشر کرد، ایمیل ها و ارسال های انجمن را درباره رمزارز ارسال کرد، می‌دانیم.

اما آخرین ایمیل از سوی ناکاموتو در آوریل 2011 بود. این یک بیانیه کوتاه به یک توسعه دهنده بود که خالق بیتکوین گفت که به "چیزهای دیگری" رفته است.

آخرین ارسال در انجمنی که به نام ناکاموتو نسبت داده می‌شود، در مارس 2014 انجام شد.

حتما بخوانید : سفارش ربات معامله‌گر اختصاصی + قیمت و جزئیات

در آن زمان، ناکاموتو به سادگی گفت: "من دوریان ناکاموتو نیستم" در مورد فیزیکدان ژاپنی-آمریکایی که در مقاله ای از مجله Newsweek به عنوان خالق بیتکوین نام برده شده بود.

از آن زمان به بعد، ناکاموتو که در روزهای اولیه بیتکوین با توسعه دهندگان دیگر فعال بود، کاملاً ناپدید شده است.

با این حال، چند چیز درباره ناکاموتو به طور قطعی شناخته شده است.

همچنین ببینید : ‌انواع ربات‌های معامله‌گر - دسته‌بندی و بررسی کامل

استفاده از نشانه‌ی زمانی در پست‌ها و ایمیل‌های ناکاموتو، نشان می‌دهد که وی محتمل‌ترین در سه مکان، بریتانیا، ساحل شرقی آمریکا و ساحل غربی آمریکا بوده است هنگامی که درباره‌ی ارزهای رمزنگاری شده پست می‌کرده است.

دومین نکته، استفاده ناکاموتو از املا بریتانیایی/قلمرو مشترک برای برخی از کلمات مانند "فاوور" با حرف "یو" اضافی نشان می‌دهد که بعضی فرضیات او را از بریتانیا می‌دانند یا تحصیلاتش در بریتانیا بوده است.

سومین نکته، بر اساس مقدار بیت کوینی که به کیف پول‌های مربوط به ناکاموتو پیگیری شده، ناکاموتو قطعاً یک میلیاردر است. با این حال، هیچ بیت کوینی از کیف پول‌های او به کیف پولی دیگر منتقل یا برداشت نشده است.

در نتیجه، احتمالاً یک فرد واقعی به نام ساتوشی ناکاموتو وجود دارد. با این حال، با توجه به سختی پیدا کردن او توسط جهان، ساتوشی ناکاموتو احتمالاً نام واقعی خودش نیست.

همچنین ببینید :‌ حق اشتراک خرید ربات‌ معامله گر به چند حالت است؟ به همراه راهنمای بهترین انتخاب

در نتیجه، ساتوشی ناکاموتو همچنان ناشناس است، موجود اسطوره‌ای با کیف پول بیت‌کوینی به اندازهٔ بزرگیِ بی‌سابقه. او انگیزه‌های قوی برای باقی ماندن در پنهانی دارد. داشتن ثروت ۶۰ میلیارد دلاری باعث می‌شود که امنیت شخصی به یک مسئلهٔ جدی تبدیل شود. با توجه به پتانسیل بیت‌کوین برای چالش ارزهای سوئیفت حکومتی، ناکاموتو می‌تواند از تعقیبات قضایی دولت‌ها - اگر نه تحریم دولتی دیگر - هم بترسد.

بدون شک، تلاش‌ها برای کشف هویت ساتوشی ناکاموتو ادامه خواهد داشت. تهدیدی که او برای بازار رمزارزها ایجاد می‌کند، خیلی بزرگ است و راز اطلاعاتی او بسیار جذاب است. در یک دنیایی که پیگیری پنهانیت به‌طور فزاینده‌ای دشوارتر می‌شود، ساتوشی ناکاموتو با موفقیت بیش از حد تصور در نگهداری از رازهایش شده است.

ربات‌های معامله‌گر تمام اتوماتیک

مطالب وبلاگ

ترید اونقدرام سخت نیست
جشنواره هاووینگ بیتکوین🎁
دلار رفته بالا تو هم درآمدتو ببر بالا
ربات ترید برای همه
ربات ترید  تلگرامی رایگان
هوش مصنوعی در ترید
هوش مصنوعی در ترید
300 میلیون سود در یک روز
ربات رایگان تلگرامی ستاره
تکنولوژی مولتی تایم فریم ربات
چند نوع ربات ترید دارید ؟
تست رایگان ربات ترید
فرق بین ربات تسلا و بانکی
کدام ربات ترید برای من مناسبه ؟
هوش مصنوعی ترید تلگرام
ربات دستیار ترید فارکس و کریپتو
خرید طلا بدون اجرت
ریسک فری ترید کن
آموزش ترید با بینگ ایکس
ربات ترید یا انسان
مدیریت سرمایه برای ترید با ربات