مشاوره رایگان انتخاب ربات ترید مناسب شما | پشتیبانی تلگرامی(کلیلک کنید!)

داستان ساخت تریدینگ ربات - ارسلان حبیب اللهی

Monday، ۱۸ Tir ۱۴۰۳

در این پست بلاگ می‌خوام در مورد خودم ارسلان و استارتاپی که چند وقتی راه انداختم به اسم تریدینگ ربات

بیشتر صحبت بکنیم و ببینیم که از کجا اومده

  • این ویدیو قراره در صفحه اول سایت باشه و شمایی که تازه به سایت تریدینگ ربات اضافه میشید بدونید که

  • من کی هستم؟ تریدینگ ربات چیه و چه جوری داریم کار می‌کنیم ؟

من از بک گراند کار آکادمیک و دانشگاهی اومدم، دوران کارشناسی IT خوندم و به برنامه نویسی علاقه مند شدم برنامه‌نویسی کردم اما نه در حوزه بازارهای مالی

بلکه تو حوزه دیتا ساینس و تحلیل داده.

و تحلیل داده انجام می‌دادم تا تقریبا سال سوم دانشگاه که با بازارهای مالی آشنا شدم و انقدر جذابیت داشت که تصمیم گرفتم بازار های مالی را آکادمیک هم بخونم .

بازارهای مالی و داستان ترید کردن هم به صورت اصولی یاد بگیرم

تغییر رشته دادم و مقطع کارشناسی ارشدم را در دانشگاه شهید بهشتی اقتصاد خوندم که بیس و فاندامنتال اقتصاد را بفهمم .

من هم ترید کردن یاد گرفتم و با سبک‌های مختلف آشنا شدم

در این بازه کرونا شد و در دوران کرونا یه حسنی که برای ما که تو ایران زندگی می‌کنیم داشت این بود که، شرکت‌های بسیار معتبر خارجی می‌خواستند که برای اینکه هزینه‌هاشون بیاد پایین جذب نیرو از خارج از کشور خودشون داشته باشند چرا ؟

چون همه نیروهاشون داشتن ریموت ( دور کاری ) در دوران کرونا کار میکردند . برای همین خب چرا اینا بیان مثلاً به یه برنامه نویس خیلی خوب 7000یورو مثلا پول بدهند

  • این شرکت ها از ایران از هند از کشورهایی که ارزون‌تره و سطح درآمد مردم پایین‌تره از آنجا برنامه نویس می‌گرفتند هم کیفیت کارشون بهتر انجام می‌شد هم هزینه هاشون پایین تر میومد .

  • من هم اقدام کردم برای این کارها و در دو تا شرکت بین المللی بزرگترین‌های حوزه الگوترید اند به عنوان برنامه نویس شروع به کار در این دوران کردم .

استراتژی‌های خیلی زیادی را تبدیل به کد کردم و تحلیل داده در بازار مالی را یاد گرفتم و متوجه شدم که تقریبا غیر ممکنه مگر معجزه بشه ، که شما بتونی بدون استفاده از الگوریتم و تحلیل داده و برنامه نویسی و چیزی که مرسومه به اسم تجارت ربات، امکان نداره بتونین از بازار سود بگیرید .

خلاصه این کار را ادامه دادم و تقریبا سه سالی آنجا کار کردم بعد از اون اومدم و در ایران همین کار رو شروع کردم یعنی استارتاپ راه انداختم برای تریدرها و برنامه نویس‌های ایرانی

که بتونن از الگوریتم‌ها و تحلیل داده در بازار مالی استفاده کنند .

  • از این استراتژی‌های زیادی که ساخته بودم و تبدیل به کد کرده بودم اونایش که به دلم نشسته بود و سودده بودن را گذاشتم در تریدینگ ربات که شما استفاده بکنید.